torsdag 3 januari 2013

Miggor får frågor om hur man för in sina pengar från Syrien


Miggor får frågor om hur man för in sina pengar från Syrien

ASYLELÄNDET Inbördeskriget i Syrien har medfört en massiv ström av flyktingar till Sverige. Bland dem döljer sig också många asylbedragare som nu ser chansen att förena sig med sina gamla landsmän i Södertälje genom att utnyttja det faktum att Sverige beslutat att uppehållstillstånd skall utfärdas till alla som kommer från Syrien utan utredning om asylskäl. Detta har lett till att Migrationsverkets handläggare nu får nya typer av frågor, exempelvis hur man för in sina ekonomiska tillgångar från Syrien till Sverige.
Så här säger en migga som hört av sig till asylbloggaren Merit Wager:
- Jag får frågor om hur de kan föra in sina pengar från Syrien till Sverige. Dessa frågor ställs av personer som samtidigt till Migrationsverket deklarerar att de är helt panka och måste få dagbidrag för att kunna äta!
Syrierna är heller inte nöjda med det tillfälliga uppehållstillstånd, TUT, på tre år som de nu får med automatik. Nästan alla överklagar beslutet och kräver att få permanent uppehållstillstånd, PUT, i stället. Läs mer skrämmande fakta om den senaste utvecklingen i det totala asylhaveriets Sverige HÄR.

1 kommentar:

  1. Hei, jeg er her ute for å spre denne gode nyheten til hele verden på hvordan jeg fikk mannen min tilbake. Jeg ble gal da mannen min forlot meg for en annen kvinne i forrige måned. Men når jeg møter en venn som introduserer meg til profeten Okona, stor budbringer til oraklet som han tjener, fortalt jeg mitt problem til profeten Okona om hvordan mannen min forlot meg. Han sa bare til meg at jeg er kommet til rett sted, da jeg vil få mitt hjerte ønske uten noen bivirkning. Han fortalte meg hva jeg trenger å gjøre, Etter at det var gjort, I de neste 2 dagene ringte min mann Jeg på telefonen og sa unnskyld for å leve meg før. Jeg er så glad og overveldet at jeg må fortelle dette til hele verden hvordan profeten Okona hjelper meg med å gi mitt hjerte ønske. Hvis du trenger noen form for hjelp, kontakt profeten Okona på følgende e-postadresse: prophetokona@gmail.com eller WhatsApp på +2348069032895 Han kastet også så mange stave som,
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Du trenger ikke en skilsmisse i ekteskapet ditt.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil kurere for dødelige sykdommer
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du vil være rik.
    (7) Du vil knytte din mann og kone til å være din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (9) du vil ha en kone / ektemann

    SvaraRadera