fredag 21 september 2012

Utbrett asylfusk bland asylsökande, främst somalier


Slik svindler de seg til Norge

KOMMER HIT: Politiets Utlendingsenhet er første stopp for mange asylsøkere. Her avsløres daglig falske papirer. Foto: FRODE HANSEN / VG
KOMMER HIT: Politiets Utlendingsenhet er første stopp for mange asylsøkere. Her avsløres daglig falske papirer. Foto: FRODE HANSEN / VG

(VG Nett) Norske utlendingsmyndighetene har avslørt flere utspekulerte svindelmetoder som brukes i jakten på opphold i Norge.

Det kommer frem i en fersk rapport fra UDI. Totalt ble 116 tatt for familiesvindel de siste årene. De fleste svindlerne kom fra Somalia, Tyrkia og Marokko.

Blant annet har de avslørt følgende typer svindel:

** Yngre menn som lurer eldre kvinner til å tro at de elsker dem.

** Ektepar som avsløres som søsken etter DNA-test

** Falske ekteskap med nordmenn som hjelper utlendinger å få opphold.

** Falske barn. Barn og ungdom hentes til Norge av personer som hevder å være deres foreldre eller adoptivforeldre


Har du blitt lurt?Ta kontakt med VGs journalist!

Lokker

En vanlig fremgangsmåte er at yngre menn fra turistbyen Konya i Tyrkia lurer eldre kvinner til å tro at de elsker dem.
UDI har avslørt flere tilfeller der unge menn har sjekket opp eldre kvinner. Kvinnene faller for de unge mennene, som overveiende har kurdisk bakgrunn. De gifter seg og blir med til Norge, for å starte et nytt liv. Tror kvinnen.

Men i hjemlandet venter mannens kone og barn. De har hele tiden vært ansett som gift i lokalsamfunnet. Så snart mannen har fått permanent oppholdstillatelse eller statsborgerskap blir det skilsmisse og hans familie hentes til Norge fra Tyrkia.

Dette er bare ett av mange eksempler på familie-juks.

- Vi vurderer alltid om det foreligger grunn til å mistenke proforma-ekteskap. I noen saker ser vi at vi må undersøke nærmere, sier avdelingsdirektør Karl Erik Sjøholt til VG Nett.

Søsken-ekteskap

En sjokkerende form for juks rapporten avdekker er somaliske brødre og søstre som gifter seg med hverandre for å få opphold i landet. Flere slike søskenpar er avslørt, etter DNA-tester. UDI vurderer nå å bruke samme metode for å kunne avsløre juksemakere fra andre afrikanske land.

Myndighetene tar også nordmenn som med vitende og vilje inngår falske ekteskap for å hjelpe utlendinger til opphold i Norge. Dette er en straffbar handling og man har avslørt flere ved å gå på besøk og banke på døra. Da avsløres det at de to faktisk ikke lever sammen, men har andre livspartnere.

Utlendingsmyndighetene DNA-tester nå alle som mangler dokumenter som viser slektskap og har fått bukt med omfattende juks. Da de begynte å sjekke slektskap mellom somaliere i 2000 fant man ut at halvparten av alle som ble DNA-testet hadde bløffet om familieforhold. Nå er det ikke flere enn 2-3 prosent som jukser.

Men en annen form for svindel er barn som blir adoptert av voksne på vei til Norge. Adopsjonen er lovlig etter norsk lov, hvis den var lovlig i hjemlandet. Men myndighetene har avslørt flere tilfeller der foreldremyndigheten faktisk ikke var overført.

Kan ikkke garantere

Tidligere har VG Nett avslørt hvordan innvandrere, til tross for politiets advarsler, kunne benytte seg av smutthull i lovgivningen for å komme seg inn i landet. Først etter at VG Nett omtalte saken tok Utlendingsdirektoratet affære.

Flere av svindel-metodende omtalt i denne saken har hittil ikke vært kjent i offentligheten. Men Utlendingsdirektoratet kan imidlertid ikke garantere at alle svindlerne blir tatt.

- I noen saker ser vi at det er elementer som taler for proforma, men hvor det ikke er gode nok grunner til å avslå. Da vil vi også følge med og sjekker gjerne pånytt når oppholdstillatelsen skal fornyes, sier avdelingsdirektør Sjøholt.

- Bevisbyrden ligger på vår side, ikke hos den enkelte søker. Dermed kan vi ikke utelukke at enkelte ikke blir avslørt.

- Har vi et regelverk som legger opp til juks?

- Det legges ikke opp til juks. Dette er helt vanlig praksis også i andre europeiske land.

14 kommentarer:

  1. Dr Malawi is like a father to the fatherless.. i never believed these will really make a change in my marriage, and i never have it in my thought that i could ever been with my husband Mr Devis after divorcing and ending our 33years marriage.... My life was upset i never knew where to start from when my husband broke up with me.....My name is Tanisha Devis from Poland but got married and live in Chicago USA, spellofsolutiontemple@yahoo.com is the right email address to contact for an urgent help in getting your lover back.... My husband and I have been together for 33years before he divorced me and i was so upset because i thought i have lost my marriage forever... i did all i could to please for my husband to bring me back home but all to be in vain.. i had to travel away from my state because i was not having anywhere to stay because my home was not conducive for me to stay because my husband want me out of th house, i travel to a friend of mine in California, one night, when i was searching on a good spell caster results that help in bringing back lost lover's and husband's, i found an interesting story that was shared by Santana Valdez From Texas Huston, about a good spell caster called Dr Malawi,and how he helped her in getting her husband back home, and i decided to put a try in contacting him... he replied me back.. i thought at first these was just normal and he told me that i was going to get back my husband after a period of 28hours i still doubted him.... But today as i am sharing these good news is for me to express my experience to all the whole universe that these is a good spell caster that helps in bringing back lost lovers and he is (spellofsolutiontemple@yahoo.com)or call +27620171252 I am happily with my husband and my 3 kids, TARRY, WENDY, JEFF... great Malawi i thank you for helping me to get my family back.... his email address is (spellofsolutiontemple@yahoo.com)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hei, jeg er Theresa Williams Etter å ha vært i forhold til Anderson i årevis, brøt han opp med meg, jeg gjorde alt for å bringe ham tilbake, men alt var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har for ham, Jeg ba ham om alt, jeg gjorde løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til min venn, og hun foreslo at jeg helst skulle kontakte en stavekaster som kunne hjelpe meg med å stave en stave for å få ham tilbake, men jeg er den typen som aldri trodde å stave, jeg hadde ikke annet valg enn å prøve det, jeg Postet stavekassen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt ville gå bra før tre dager, at min eks skal komme tilbake til meg før tre dager, han kastet staver og overraskende på den andre dagen, det var rundt 4 pm. Min eks kaller meg, jeg var så overrasket, jeg svarte på anropet og alt han sa var at han var så lei meg for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye. Jeg var så glad og gikk til ham som var hvordan vi begynte å leve sammen lykkelig igjen. Siden da har jeg lovet at noen jeg kjenner som har et forholdsproblem, ville jeg være til hjelp for en slik person ved å henvise ham eller henne til den eneste virkelige og kraftige staver som hjalp meg med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com Du kan sende en e-post til ham hvis du trenger hjelp i ditt forhold eller noe annet sak.

      1) Kjærlighetsformål
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmisse
      4) Ekteskapsstaver
      5) Binding Stave.
      6) Breakup Spells
      7) Forvis en fortid Lover
      8.) Du vil bli markedsført på kontoret din / Lotteri stave
      9) vil tilfredsstille din elsker
      Kontakt denne flotte mannen hvis du har noe problem for en varig løsning
      Gjennom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera
  2. Dr Malawi er som en far for farløse .. jeg aldri trodd disse vil virkelig gjøre en forandring i mitt ekteskap, og jeg aldri har det i min tanke at jeg noensinne kunne vært med min mann Mr Devis etter skilsmisse og slutter vår 33years ekteskap. ... livet mitt var opprørt jeg visste aldri hvor du skal begynne fra når mannen min slo opp med meg ..... mitt navn er Tanisha Devis fra Polen, men giftet seg og bor i Chicago USA, er spellofsolutiontemple@yahoo.com retten e-postadresse for å ta kontakt for en øyeblikkelig hjelp i å få din kjæreste tilbake .... Min mann og jeg har vært sammen i 33years før han skilte meg og jeg var så opprørt fordi jeg trodde jeg har mistet mitt ekteskap for alltid ... jeg gjorde alt jeg kunne for å ta for min mann til å bringe meg tilbake hjem, men alt for å være forgjeves .. jeg måtte reise bort fra min tilstand fordi jeg ikke hadde noe sted å bo fordi mitt hjem var ikke rette for meg å bo fordi min mann ønsker meg ut av th huset, jeg reiser til en venn av meg i California, en natt, når jeg søker på en god spell caster resultater som bidrar til å bringe tilbake tapte elskers og mannen, fant jeg en interessant historie som ble delt av Santana Valdez fra Texas Huston, om en god spell caster kalt Dr Malawi, og hvordan han hjalp henne med å få hennes mann hjem, og jeg bestemte meg for å sette en prøve å kontakte ham ... han svarte meg tilbake .. Jeg trodde først dette var bare normal og han fortalte meg at jeg skulle få tilbake min mann etter en periode på 28hours jeg fortsatt tvilte ham .... Men i dag som jeg deler disse gode nyheten er for meg å uttrykke min erfaring til alle hele universet som disse er en god spell caster som hjelper i å bringe tilbake tapte elskere og han er (spellofsolutiontemple@yahoo.com) eller ring 27620171252 jeg er lykkelig med min mann og mine 3 barn: Bli, Wendy, JEFF ... flott Malawi jeg takker deg for å hjelpe meg å få min familie tilbake .... er hans e-postadresse (spellofsolutiontemple@yahoo.com)

    SvaraRadera

  3. NO.1 Spell caster, Voodoo spells, Egyptian magical rings, binding your lover to love you Only, bring back lost lover even if lost for a long time. Do you want your lover to marry you? do you want to stop a divorce or you want a divorce? lucky charms for financial problems. Do you want to win a Court case or win a jackpot? looking for a Job & Promotion at work? are you the only person suffering In the family? you Failing to get Babies (Men & women) family members Jealousy about you? protection charms? do you have bad dreams? are you fired & you want your Job back? do you have problem with your boss at work? women charms for men to admire you & propose to you. His he unwilling to marry you?(Come Now) is there Some one disturbing your relationship?(Come Now) don't die with your problems, at Dr Andrew's shrine you will experience a tremendous turn around. Email: drandrewspiritualtemple@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Mitt navn er Kim Leon. Jeg er her for å spre hele arbeidet er en ekte magi Gorge kalt Dr Ogudugu som bare har bidratt til å hente foreningen av mann og forholdet vårt er sterkere og glede og lykke i ekteskapet vårt. Jeg har mye svindel, falske spell trinser, men jeg senere ringte en venn i Ogudugu Dr. Tammy Smith er en stor mann som vil hjelpe ham til å gjenopprette forholdet tilbake med sin husband.He kan hjelpe meg og tørke bort mine tårer. Dette gjør at målgruppen for denne fantastiske vitnesbyrd for alle som ønsker å kontakte ham via e-post GREATOGUDUGU@GMAIL.COM
    1. Få ditt EX LOVER TILBAKE.
    2. BLI SPELL.
    3. WINNING lotteri.
    4. Breaking GENERASJON KURS.
    5. Den første jobben.
    6. fruktbar.
    7. PENGER SPELL.
    8. kur HIV og mange flere.
    9. HERBAL CARE.
    10. BEAUTY SPELL.
    11. BUSINESS å gå videre GODT ..

    SvaraRadera
  5. Mitt navn er Anna Fernadez. Ut av respekt for deg og dine staver må jeg gjøre dette vitnesbyrdet vet alt. Jeg har vært til andre spell trinser uten å se noe resultat. Jeg ønsket jeg kom til deg tidligere, jeg fikk det beste fra deg. Min ex mann var borte i et år, og jeg gikk overalt og andre spell trinser for hjelp, men uten resultat før min venn introdusere meg til Dr. Isikolo Etter Love Spell var ferdig, fikk jeg endelig en anrop fra ham. Hans staver gjort underverker og mannen min er tilbake med full av kjærlighet. Det var som et mirakel! Han plutselig kom tilbake med blomster og sa at jeg skulle til å gi ham, jeg var virkelig forbløffet og sjokkert da min mann knele ned tigge om tilgivelse og for meg å akseptere ham tilbake. Jeg er egentlig kort av ord og glad, du er en Gud sendte til meg og hele min familie. Og nå er jeg en glad kvinne igjen. Takk så mye Dr Isikolo. Til alle som er ute etter en virkelig spell caster kontakt Dr. Isikolo isikolosolutionhome@gmail.com Eller du kaller ham +2348133261196.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt navn er Lizzy, Fra Amerika. Jeg ønsker å dele vitnesbyrdene mine med allmennheten om hva denne mannen kalt Dr osazuwa nettopp har gjort for meg, denne mannen har nettopp brakt min tapte Ex-ektemann til meg med sin store stave, jeg var gift med denne mannen, kalt Steven, vi var Sammen i lang tid og vi elsket oss selv, men da jeg ikke kunne gi ham et barn i 2 år, forlot han meg og fortalte meg at han ikke kunne fortsette lenger da jeg nå var på utkikk etter måter å få ham tilbake til en venn av Min fortalte meg om denne mannen og ga kontakt med e-posten, da vil du ikke tro på dette da jeg kontaktet denne mannen på mine problemer, han forberedte denne stavekastet og tok med seg min tapte ektemann, og etter en måned savner jeg måneden min og går etter En test og resultatet er at jeg er gravid, er glad i dag er jeg en mor til en baby jente, takk igjen den store Drosazuwa for det du har gjort for meg, hvis du er ute og går gjennom noen av disse problemene som er oppført nedenfor:

      1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
      (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
      (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
      (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
      (5) Hvis du vil ha et barn.
      (6) Du vil være rik.
      (7) Du vil knytte din mann / kone til å være
      din for alltid.
      (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
      (9) Hvordan du ble svindlet, og du vil gjenopprette, mistet du penger
      - Du kan kontakte ham via: email Drosazuwa5050@gmail.com eller mobiltelefon
      +2349032581113

      Radera
  6. Mitt navn Alicia Howard, er her for å informere deg om at Dr Ozala urtemedisin er et godt middel for herpes, jeg var en bærer av herpes og jeg så et vitnesbyrd om hvordan Dr. Ozala kurere herpes, bestemte jeg meg for å kontakte, kontaktet jeg ham og han veiledet meg. Jeg spurte ham etter løsninger, og han startet rettsmidler for min helse. Takk Gud, nå er alt greit, jeg er kurert av Dr. Isikolo urtemedisin , jeg er veldig takknemlig til Dr. Isikolo, nå ham isikolosolutionhome@gmail.com og
    isikolosolutionhome@gmail.com Eller kontakte sin nummeret via (WHATSAPP KUN: Du
    kan også Whatsapp ham via +2348133261196) (Kun samtaler: ring ham på
    +2348133261196

    DOCTOR OZALA KAN OGSÅ CURE FØLGENDE SYKDOM: -
    * herpes
    * HSV 1 & HSV 2
    *ASTMA
    * dIABETES
    * epilepsi
    *KREFT
    * ufruktbarhet
    * Stafylokokker.
    * ALS
    *HEPATITT B
    * Graviditet urtemedisin

    SvaraRadera
  7. Mitt liv ble ødelagt når mannen min sendte meg pakking, etter 17 år som vi har vært sammen. Jeg var fortapt og hjelpeløs etter å ha prøvd så mange måter å gjøre min mann ta meg tilbake. En dag på jobb, jeg var fraværende minded uten å vite at sjefen min kalte meg, så han satt og spurte meg hva det var alt om jeg fortalte ham og han smilte og sa at det ikke var et problem. Jeg har aldri forstå hva han mente med det var ikke et problem å få mannen min tilbake, sa han at han brukte en spell å få sin kone tilbake da hun forlot ham for en annen mann, og nå er de sammen til dato og ved første jeg ble sjokkert høring slike ting fra min sjef. Han ga meg en e-postadresse til den store spell caster som hjalp ham med å få sin kone tilbake, jeg trodde aldri dette ville fungere, men jeg hadde ikke noe valg enn å komme i kontakt med spell caster som jeg gjorde, og han ba for mine opplysninger og at min mann til å gjøre ham kaste spell og jeg sendte ham detaljene, men etter to dager, mamma ringte meg at min mann kom bedende at han vil ha meg tilbake, jeg trodde aldri det fordi det var akkurat som en drøm, og jeg måtte jag ned til min mødre sted og til min største overraskelse, ble min mann kneler foran meg ber om tilgivelse for at han vil ha meg og ungene hjemme, så jeg ga DR IREDIA en samtale om plutselig endring av min mann, og han gjorde det klart for meg at min mann vil elske meg til slutten av verden, at han aldri vil forlate mitt syn. Nå meg og mannen min er sammen igjen, og har begynt å gjøre hyggelige ting han ikke har gjort før, han gjør meg glad og gjøre det han er vel å gjøre som en mann uten mas. Alt takket være DR IREDIA. Hvis du trenger hjelp angående ekteskap, vennligst ta kontakt med DR IREDIA for å få hjelp. Du kan nå ham via e-post: drirediaherbalhome@gmail.com Han er en pålitelig mann.

    SvaraRadera
  8. Jeg var vondt og hjerte knust da et veldig stort problem oppstod i ekteskapet min syv måneder siden, mellom meg og min mann. så forferdelig at han tok saken til retten for en skilsmisse. Han sa at han aldri ønsket å bo med meg igjen, og at han ikke elsker meg lenger. Så han pakket ut av huset og gjorde meg og mine barn gikk gjennom sterke smerter. Jeg forsøkt alle mine mulig betyr å få ham tilbake, etter mye tigge, men alt ingen avail.and han bekreftet at han har gjort sin beslutning, og han aldri ville se meg igjen. Så på en kveld, som jeg kom tilbake fra jobb, møtte jeg en gammel venn av meg som ba for min mann. Så jeg forklarte alle ting til ham, så han fortalte meg at den eneste måten jeg kan få min mann tilbake, er å besøke en spell trinse, fordi det har virkelig fungert for ham også. Så jeg har aldri trodd i stave, men jeg hadde ingen andre valg, enn å følge hans råd. Da ga han meg den e-postadressen til stave caster som han besøkte. Så neste morgen, sendte jeg en e-post til adressen som han ga til meg, og spell caster forsikret meg om at jeg vil få min mann tilbake neste dag. Hva en fantastisk uttalelse! Jeg aldri trodd, så han snakket med meg, og fortalte meg alt jeg trenger å gjøre. Neste morgen, så overraskende, ga min mann som ikke ringer meg de siste 7 månedene, meg en samtale å informere meg at han kom tilbake. Så fantastisk! Så det var hvordan han kom tilbake samme dag, med masse kjærlighet og glede, unnskyldte han for sin feil og for smerter forårsaket han meg og våre barn. Deretter fra den dagen var vårt forhold nå sterkere enn hvordan det var før, ved hjelp av Dr. igbudu. Så, jeg vil rådet du ute hvis du har problem kontakte ham, jeg gi deg 100% garanti for at han vil hjelpe deg... Sende ham at:igbuduspellhome@gmail.com takk!

    SvaraRadera
  9. Hei mitt navn er nakisha jeg vil at dere alle skal bli med meg for å takke denne mannen for å gjenopprette mitt hjem med min ex ektemann som dumper meg for en annen kvinne i 5 år. Først trodde jeg aldri DR ogudugu vil kunne hjelpe meg å vinne min EX HUSBAND fra denne andre kvinnen, men fordi jeg fortsatt elsker ham og trenger ham i mitt liv .. Jeg jobber og følger DR OGUDUGU instruksjon og det overrasker meg at etter 3 Dager med å stave stavningen og jobbe med DR OGUDUGU, ringte min EX HUSBAND meg om å tilgi meg og glemme alt han har gjort mot meg, at han fortsatt elsker meg ... nå er meg selv og min mann fylt sammen igjen og vi er veldig Fornøyd med vårt nye liv ... alt takket være DR OGUDUGU for det gode arbeidet han har gjort for meg .. Jeg lover å alltid dele sitt gode arbeid til hele den brede verden, og hvis noen kropp er der ute, passerer gjennom eventuelle forholdsvansker Vennligst kontakt ham via e-post: drogudugusolutionspell@gmail.com eller whatsapp +2349097050691
    Han spesialiserer seg også på følgende prosesser
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du vil være rik.
    (7) Du vil knytte din mann / kone til å være
    din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (9) Urtepleie.
     Kontakt DR OGUDUGU via e-posten for en total løsning drogudugusolutionspell@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Dr Ogudugu que ofrece el mejor y más grande servicio relacionado con el hechizo de amor, hechizo enemigo, hechizo de protección, nacimiento de niño. Soy de Nigeria. Estoy haciendo estos hechizos de los últimos 25 años. Daré el resultado 100% seguro. Mis hechizos son muy poderosos y para el resultado instantáneo. No soy falso y puedo darle resultado por mis poderes. Mis poderes te muestran el resultado instantáneo. Si usted tiene cualquier problema en la vida como problema del amor, problema de la belleza, problema del nacimiento del niño entonces me entra en contacto con una vez. Soy la persona que puede darle el consejo correcto. Consultaré tu problema con mi dios y te responderé lo antes posible. No hay nada que no pueda resolver por mis poderes. Estoy haciendo esto por la razón, yo uso esto a la gente del servidor. Mis poderes no son para personas falsas o para tramposos.


    Contáctame -
    Correo electrónico: greatogudugu@gmail.com
    Sitio web: http://greatdrogudugusolutiontemple.webs.com/
    Teléfono: +2348055304321
    WhatsApp No: +2348055304321

    SvaraRadera
  11. Hei, jeg er Theresa Williams Etter å ha vært i forhold til Anderson i årevis, brøt han opp med meg, jeg gjorde alt for å bringe ham tilbake, men alt var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har for ham, Jeg ba ham om alt, jeg gjorde løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til min venn, og hun foreslo at jeg helst skulle kontakte en stavekaster som kunne hjelpe meg med å stave en stave for å få ham tilbake, men jeg er den typen som aldri trodde å stave, jeg hadde ikke annet valg enn å prøve det, jeg Postet stavekassen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt ville gå bra før tre dager, at min eks skal komme tilbake til meg før tre dager, han kastet staver og overraskende på den andre dagen, det var rundt 4 pm. Min eks kaller meg, jeg var så overrasket, jeg svarte på anropet og alt han sa var at han var så lei meg for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye. Jeg var så glad og gikk til ham som var hvordan vi begynte å leve sammen lykkelig igjen. Siden da har jeg lovet at noen jeg kjenner som har et forholdsproblem, ville jeg være til hjelp for en slik person ved å henvise ham eller henne til den eneste virkelige og kraftige staver som hjalp meg med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com Du kan sende en e-post til ham hvis du trenger hjelp i ditt forhold eller noe annet sak.

    1) Kjærlighetsformål
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmisse
    4) Ekteskapsstaver
    5) Binding Stave.
    6) Breakup Spells
    7) Forvis en fortid Lover
    8.) Du vil bli markedsført på kontoret din / Lotteri stave
    9) vil tilfredsstille din elsker
    Kontakt denne flotte mannen hvis du har noe problem for en varig løsning
    Gjennom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Mitt navn er Luco, basen i Frankrike er her for å dele et veldig viktig vitnesbyrd til dere alle om hvordan denne grate Afrika-far kalt DR UJIAGBE hjelper meg å få min kone til å bli gravid, vi har prøvd å få vår egen baby for de siste 7 årene Men ingen positiv løsning før jeg får denne fars e-postadressen fra internett på hvordan en dame fra USA var vitne om sitt gode arbeid han gjorde for henne, forenkler hennes forhold til mannen hennes, og hvordan far hjelper henne til å gjenforene henne og hennes ektemann som Har forlatt henne i nesten to og et halvt år på grunn av en annen kvinne, så diskuterer jeg det med min kone hvis vi skal prøve, og hun er enig i det. Først tenkte jeg at det var en svindel når han ber oss om å Send ham penger til å kjøpe de tingene han skal bruke til å kaste ut en stave som var plassert på meg av min eks, og jeg nekter å gifte seg fordi hun var dobbelt datering rundt meg med mitt varsel, jeg var veldig supprese når far Fortalte meg alt dette fordi alt han fortalte meg om meg og min eks var Sannheten, men jeg tror aldri eller tror hun vil gå så langt fordi jeg brøt opp med henne på grunn av sin dårlige oppførsel.
    Jeg adlyder far og følger hans instruksjon, se etter 2 måneder av vår bønn og jobbe med ham, min kone gikk for å sjekke opp og legen bekrefter hennes to uker gravid etter å ha adlyd og følge faderinstruksjoner, vi er så glade akkurat nå vil jeg alltid fortsette Takk denne faren for sin gode hjelp han gjorde for meg og min familie, vær så snill min kjære viwer hvis noen har noe problem med ham eller hennes partner, vennligst ta kontakt med denne flotte mannen for alle slags hjelp, jeg lover deg, han vil bosette den Og få familien til å komme sammen igjen og være glad for alltid.
    Du kan nå ham gjennom hans private Email, drujiagbeblacktemple@gmail.com.
    Han informerer meg om at han kan hjelpe med noen av følgende problemer nedenfor
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) hvis du alltid har dårlige drømmer.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (7) Hvis du vil kurere HIV-AIDS
    Kontakt ham nå for umiddelbar løsning av din
    Problemer på drujiagbeblacktemple@gmail.com
    Takk for tiden din.

    SvaraRadera