torsdag 3 januari 2013

Invandrare hotade och slog personal på Erikshjälpen


Invandrare hotade och slog personal på Erikshjälpen

FULMEDIA Personalen på välgörenhetsorganisationen Erikshjälpens butik i Säffle tvingades på onsdagen utlösa överfallslarmet sedan de blivit hotade och slagna av en man och en kvinna av utländsk härkomst som trängt sig in i lokalerna innan man öppnat.
Väktare och polis lyckades snabbt gripa gärningsmännen, något som gammelmedia dock inte kan ta åt sig någon ära för då man gjort sitt politiskt korrekta bästa genom att mörka signalementet. På polisens hemsida kan man bland annat läsa att kvinna bar slöja. I exempelvis SVT:s nyhetsnotis har den uppgiften “tappats bort”..

4 kommentarer:

  1. Hei, jeg er her ute for å spre denne gode nyheten til hele verden på hvordan jeg fikk mannen min tilbake. Jeg ble gal da mannen min forlot meg for en annen kvinne i forrige måned. Men når jeg møter en venn som introduserer meg til profeten Okona, stor budbringer til oraklet som han tjener, fortalt jeg mitt problem til profeten Okona om hvordan mannen min forlot meg. Han sa bare til meg at jeg er kommet til rett sted, da jeg vil få mitt hjerte ønske uten noen bivirkning. Han fortalte meg hva jeg trenger å gjøre, Etter at det var gjort, I de neste 2 dagene ringte min mann Jeg på telefonen og sa unnskyld for å leve meg før. Jeg er så glad og overveldet at jeg må fortelle dette til hele verden hvordan profeten Okona hjelper meg med å gi mitt hjerte ønske. Hvis du trenger noen form for hjelp, kontakt profeten Okona på følgende e-postadresse: prophetokona@gmail.com eller WhatsApp på +2348069032895 Han kastet også så mange stave som,
    (1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
    (2) Du trenger ikke en skilsmisse i ekteskapet ditt.
    (3) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (4) Du vil kurere for dødelige sykdommer
    (5) Hvis du vil ha et barn.
    (6) Du vil være rik.
    (7) Du vil knytte din mann og kone til å være din for alltid.
    (8) Hvis du trenger økonomisk hjelp.
    (9) du vil ha en kone / ektemann

    SvaraRadera
  2. Hallo, jeg tror aldri på trollformler i hele mitt liv før jeg møtte Dr.Amiso, jeg er lege fra yrke, 42 år gammel. Les vitnesbyrdene om min sanne livshistorie. Jeg har en positiv intensjon om at denne informasjonen vil hjelpe alle som leser denne artikkelen akkurat nå å gjenopprette ødelagte ekteskap og gjenopprette tapte kjærlighetsforhold i løpet av to dager. Etter å ha vært sammen med Janne Anttila i årevis, slo han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har til ham, jeg spurte ham med alt jeg har, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt for kollegaen min på jobben, og hun foreslo at jeg heller ville kontakte en kjærlighets spellcaster som kunne hjelpe meg med å stave det tilbake, men jeg er den typen person som aldri trodde at kjærlighetspolitikken eksisterte eller fungerte, jeg hadde ikke valget, men å prøve det, jeg sendte e-post til spellcaster-kanalen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt gikk bra før tre dager, at eksen min ville komme tilbake til meg før tre dager, han kastet Love spell-delen i luft og overraskende forleden var det rundt 14.00. Eks-kjæresten min ringte meg på mobilen min, jeg var så overrasket over at jeg svarte på telefonen, og alt han sa var at han var så lei for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye . Jeg var så lykkelig, og det var slik vi begynte å leve sammen lykkelig. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremme og suksess, Helse- eller ekteskapelige problemer, Vil du bli kjent i verden, vinn rettssaker, din selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutt å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin det beste. Her er hvordan du kan nå ham hvis du trenger hjelp på: herbalisthome01@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jeg har god informasjon til alle på dette forumet. Har du hørt om en stavebesetning som heter Dr Ogundele? Denne mannen brakte mannen min tilbake som forlot meg i 7 år bare på 24 timer med kreftene, jeg heter Isabella. Han er ekte, kontakt ham på sin WhatApp eller Viber Chat: +27638836445. Han er mektig.

    SvaraRadera
  4. Har du noen gang vært utsatt for svindel? Mistet lommeboken eller pengene til falske hackere på nettet? Jeg ber deg om å kontakte denne pålitelige hackeren og gjenopprettingseksperten GENUINE HACKER. Jeg var et offer for falske mennesker som poserte som binære opsjoner og bitcoin-investorer, jeg mistet en sum på $10 000 og 2BTC fra bitcoin-lommeboken min til disse forfalskningene. Det tok en stund før jeg skjønte at de var svindel og dette gjorde virkelig vondt. Så hørte en venn av meg om det og anbefalte meg til GENUINE HACKER som hjalp meg å gjenopprette alt jeg mistet. For mer informasjon send en e-post til GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM eller via WhatsApp +1 (260) 218-3592.

    SvaraRadera